Trött som ett as..

Hej♥
Ligger i sängen o är trött som ett as , hur jag nu kan vara de ?
Kom hem från Matilda , har varit där o haft det allmänt trevligt tillsammans med Moa, Amanda, Amelia o Carin.
Dom skulle till Kalmar o festa så Moa o jag stack hem när dom skulle åka, de suger att vara 17 år...
Det har väl inte hänt så mycket mer idag, jo jag va ute o gick en pw innan. När jag kom hem tränade jag röven o magen. Gutt ! Sen duschade jag o sen stack jag till Matilda o resten av gänget :)
Juste, ridningen var inställd idag för dom hade inget ström därute så de kan ju vara lite svårt att rida då haha ;)
Imorgon ska jag till Lisa tillsammans med Moa, ska nog sova där :) Mys !
Ni får ha de så bra , puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0