Lång dag ..

Hej ! Äntligen ligger jag i sängen igen :)!
Det har varit en sjukt lång dag idag. Vaknade vid 10 i 6 , fixade mig , åt frulle med Moa ( vi sov ju hos Carin inatt) sen körde Carin oss ner till stationen där vi hoppade på bussen. Hade 2 timmar och 40 minuters skrivande. Sen psykiatri och sen vård. Tog 20 över 4 bussen hem och va hemma vid halv 6. Åt lite då och sen åkte jag på spinning. Idag va det fartlek som stod på passet, 10 min x 3. De va jobbigt , men inte det jobbigaste jag gjort. Duschade och åkte hem. Imorgon ska jag till skolan som vanligt och sen ska jag o Moa plugga lite. Kanske hos Carin ;) eftersom hennes päron( föräldrar) fortfarande inte är hemma ;)
Nu ska jag äntligen sova , så underbart de ska bli. Har inte sovit i min säng sen i torsdags :) godnatt, puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0