Svar på kommentar.

Från Tessan : Jätte rolig blogg! :D kan du inte skriva lite om hur du gör för att hålla ditt hår i så bra kvalité, t.ex om du använder vissa produkter som hårinpackningar,  osv :D ?? :*

Svar:
Tack så hemskt mycket :D ! Det glädjer mig verkligen att du tycker att jag har bra kvalité på mitt hår. Själv tycker jag att det börjar bli slitet nu så ska försöka klippa och fräscha till det framöver :) Tack så mycket för kommentaren :) De produkter som jag använder är :
( Ps, inte mina bilder) Jag använder mig av den här hårinpackningen från Garnier. Den tycker jag är väldigt bra, den lenar verkligen håret. Jag har den i en stund och sköljer sedan ut de. Då blir håret väldigt lent. Finns att köpa lite överallt.

Använder mig sen utav den här håroljan från elvital. Den är också väldigt bra. Den smörjer jag in i topparna efter duschen. Finns o köpa överallt.
Vissa gånger smörjer jag in det med got2b, luktar underbart gott och är väldigt lenande :) Går att köpa överallt.

De här värmeskyddet rekommenderar jag också (Y)
Går också att köpa överallt typ.
Mitt hår då , en otroligt dålig bild men ja den får duga , fast de är lite oreda där nere men skitsamma haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0