Behövdes.

Hej ! 
Sprang ut en runda när jag kom hem från kalaset , plockade bara fram lite kläder tills imorgon o packade lite och sen stack jag ut på en löprunda. Riktigt skönt men man känner verkligen vilken dålig kondis jag har hahaha helt skit ! Måste öva upp den Asså .. Svetten rann o jag va helt slut när jag kom hem , glömde mäta sträckan men de va en bit iallafall o de kändes bra när man kom hem , väntade nån minut sen körde vi 50 squats o de sved rätt gött. Måste börja komma igång med träningen igen , de här går inte haha. Efter de krabbar jag lite med Johans mobil o sen tog jag mig en dusch o sen packade jag de sista inför helgen.
Skolan rullar på tycker jag, nervös inför alla prov o praktiken som vi ska ha o inte minst gymnasiearbetet.. Fyfan..
Jaja, imorgon blir de tjejkväll efter skolan, har sovmorgon till 20 i 10 o slutar vid 20 över 2 så de är inte så lång dag. Ivas mormor har en lägenhet i stan som jag, Johanna, Ebba, Moa och Iva ska vara i för ivas mormor är inte hemma så de blir tjejkväll där med god mat o mys. På lördag ska jag till Erik för vi är bjudna på kräftskiva hos Eriks mormor så hela Eriks släkt ska dit typ o så. Det ska bli väldigt trevligt :)! Nä nu ska jag få lite sömn, skönt som fan!! Godnatt , puss !


Hipp stil när jag va ute o sprang innan hahah ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0