Halsduksväder redan

Usch , tycker redan att de börjar bli höst, kallt o ruggigt så halsduken fick åka på idag ! Skoldagen gick relativt snabbt , hatar dock heltimmar som ligger runt 1-2 timmar... Dom suger så hårt! Imorgon börjar vi vid 8 o fortsätter .. Tja jag vet inte hur länge eftersom vi ska börja med gymnasiearbetet på sista lektionen o snacka om de o så. Jaja jag har inget att passa iallafall. 
Ikväll vid klockan 6 blir de ut på en springtur med en grupp. Det är typ gruppträning fast ute. 
Fick även tabletter mot min handled idag utav skolsköterskan, får se om det är muskelinflammation eller om det är överansträngning. Men benen kan gott behöva tränas hahaha ;) 
Nä nu ska jag ta det lite lugnt. Puss ha de bra ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0