Helgen.

Hej! 
Nu har jag jobbat mitt första pass den här dagen , 7 till 1 sen ska jag tillbaka o jobba från 5 till 9. De har gått väldigt bra idag även fast jag har varit trött. Helgen har varit väldigt bra än så länge. I fredags åkte Moa o jag till Jossan där även Hillevi va. Där fixade vi oss lite , hade förfest o så sen stack vi ut på stan o gled lite. Vi blev snabbt trötta så vi va väl i stan i ca 1 timme eller så sen stack vi hem igen hahaha :) 
Dagen efter gick vi runt lite på stan o kollade lite på allt som festivalen hade att erbjuda. Åkte hem vid 4 o då följde Erik med den bussen så han sov hos mig inatt. Nu måste jag vila mig lite innan sista passet, pusshej!


Haha nyktra bilder ;)
Langos i parken med bästa Moa ! 

Spela kort o äger ut Erik i finns i sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0