Läget framöver

Hej ! Hade då uvi som ja trodde ... Det va mycket vita blodkroppar i urinen o påväg möt en uvi så fick 5 dagarskur , 3 tabletter om dagen. Riktigt drygt men hoppas att de hjälper :)! Doktorn tryckte på nederdelen av min mage o fy för fan va ont de gjorde ... Hoppas de går över nu , kom på att jag har haft 3 penicillinkurer under 1 år , 1 mot öroninflammation , 1 mot halsfluss o nu då mot urinvägsinfektion. Herregud .. 
Imorgon blir de jobb iallafall till halv 4 sen på kvällen kommer min lille Erik hit o ska umgås med mig, de ser jag verkligen fram emot  :)<33 
På fredag blir de jobb o sen förhoppningsvis in till stan med min finaste Moa för att övernatta hos Jossan med Hillevi. De är ju Karl-Oskar då, de ska bli himla kul hoppas jag. Har inte träffat tjejerna nu på ett tag o de kan verkligen behövas för dom är underbara ;*  sen på söndag blir de jobb.. Ja så ser de ut framöver för mig haha , pusshej så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0