Läget just nu.

Hej ! 
Ligger nerkrupen under täcket o lyssnar på regnet. Kom hem för en halvtimme sen ungefär, har jobbat från 15.20 till 21.00, fan va de regnar ... Helt sinnes! Va helt plaskblöt när jag kom hem, det bara öser ner ju haha :/!! 
Tror även att jag har åkt på en uvi 
(urinvägsinfektion) ,de känns verkligen som de ... Så ringt till vårdcentralen har jag gjort så dom ska ringa upp vid halv 9 imorgon så ska vi se vad dom säger. Ska antagligen kissa i en kopp o ha med mig o så. Jaja vi får se .. Har snart druckit en liter tranbär på en timme hahaha , nu ska ja försöka sova. Pusshej !

Bild i repris men nu längtar man redan tillbaka till paradiset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0