I sängen fortfarande.

Klockan står på halv 1 nu och malin har inte kommit ur sängen än , frustrerande men samtidigt väldigt skönt.
Vad har jag hittat på annars då ? Jo jag har sovit över med Moa i två dagar och vi har mest slappat, snackat strunt , kollat på film , pluggat körkort och så. Jag sprang/ gick en lång runda igår , väldigt skönt men kallt.
Hur kommer min dag se ut idag och imorgon på nyår ? Idag ska jag va med Erik iallafall , vi ska fixa lite tills imorgon och sen ska vi antagligen träna vilket jag har längtat efter. Imorgon ska jag, Erik , Maja, Emma och Frans käka middag uppe hos Victor och ha det lite trevligt o så. Sen får vi se vad vi hittar på mer, jag hör av mig ! Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0