Löv it

Hej sötfisar! 
Kom nyss hem från tabatan o är på så oerhört bra humör just nu !!  Blir alltid de när jag har tränat + att det är fredag imorgon o världens chilldag. 
Efter de ska jag tillbringa kvällen/ eftermiddagen med Moa <3 myspys! 
Vill bara tipsa om ett par fettförbrännande piller som jag beställde hem tillsammans med Hillevi för nån månad sen, dom är riktigt bra tycker jag! Bara man har ätit typ 1 timme innan man tar dom o dricker mycket vatten efter så är dom super ! Tog ett en gång på tom mage typ o fick väldigt ont i magen då men nu har jag inte alls det. Det som är så bra med dom är att jag får sån grym energi av dom och att svetten rinner dubbelt så mycket när jag har tagit dom, fräscht va ? ;)
Beställde dom från gymgrossisten tror jag ? Nä nu ska jag dricka upp min goda shake och äta upp min banan, duscha o ta det lugnt! Just de, har sovmorgon imån , underbart ! 
På tabatan 
Shake och banan 
Mina piller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0