Snart jul!

Hej! 
Snart är det julafton , om ynka 2 dagar och regnet bara öser ner ute, underbart eller hur ? ....
0% julkänsla faktiskt men men så är de. I torsdags va de studentfest och den va riktigt bra , jul i Karibien va temat då ju. Så de va riktigt roligt att förfesta med klassen, gå ut och ha roligt på sin första studentfest! Moa och jag sov över när vi kom hem därifrån och vid middags tid på fredag så åkte vi in o käkade på koh Thai , de va så snuskigt gott ! Efter de åkte jag till Erik och kom precis hem därifrån, vi ha lagat mat, tränat och myst. Imorgon är det övningskörning som gäller, Moa och jag ska köra från Emmaboda till Nybro och köra runt där lite, mycket trevligt haha :) de är ett dubbelpass så vi får köra en hel del :) sen efter de ska vi dela ut våra julklappar, spännande ;) nä nu ska jag göra nått åt mitt liv haha pusshej !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0