Snart lov.

Hej gubbz!!
Ligger just nu och kollar på paradise hotel , finalveckan nu o de är spännande de ju ;)! 
Va på tabata innan från 8 till 9 och de va sveeeettigt som fan ! Men älskar att pressa tills de inte finns en orkesgnutta kvar i kroppen, de är underbart! Har dock oerhört mycket träningsvärk i magen o i biceps från helgens träning med Erik men de fick gå. Imorgon är de en kort dag som gäller, inställd psykiatri så vi går bara till kvart över 11 och på onsdag är vi lediga för alla lektioner är inställda så jag tänkte plugga körkort både imorgon och på onsdag. På torsdag är det avslutning och på kvällen är de studentfest!! Woop woop, jul i Karibien är temat o Moa o jag har hittat perfekta outfiten ;)!! 
Nä nu ska jag torka mitt hår, har nämnligen duschat innan hahaha ;) 
Pusshej schnyyygga människor! 


Haha lite spännisbilder på de, men börjar se lite magmuskler som äntligen kommer fram (aaaa) nu fortsätter vi så !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0