Hockey.

Hej ! 
Ligger just nu i sängen , helt död hahaha :) sjukt trött är jag med. Kvällen har varit skitrolig :). Vi åt på rosgarden eller vad de heter , mycket gott! Efter de blev de hockey o de blev 2-3 till Växjö :)! Detta var en förtidig födelsedagspresent till min storebror som fyller år i mars :) o han hejar på Modo som lakers mötte då :) sååå han va nöjd ! Fick även veta att min syssling uppe i Norrland är väldigt bra vän och har även gått i samma klass som modos målvakt :) lite coolt faktiskt hahaha :), han är en av shls bästa målvakter. 
Nu är klockan ställd på 10 i 6 , jobb vid 7 imorgon igen :) yes ! Nu ska jag sova , ha se gött ! Puss:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0