Min träningsmotivation.

Fick en fråga här då om hur jag fick min inspiration till att träna. 
Svaret på den frågan är .. Jag vet faktiskt inte , började följa massa fitness sidor på insta o började följa massa fitnessbloggar. Bilden till vänster när jag va ganska "knubbig" , efter den semestern så ville jag börja ändra på mig kommer jag ihåg. Jag började lite smått o gå på tabata o spinning, tyckte de va väldigt roligt och sen började jag även gymma en del och jag älskar verkligen att träna, de får mig på
Så gott humör o jag blir väldigt glad av det. Älskar att få se resultat med ! Men tro inte att jag alltid är nyttig , jag syndar och äter massa onyttigt ibland också haha :) men man måste unna sig lite saker ibland ! Men hade inte direkt nån inspiration men fick en massa motivation istället :) mår bra och är ganska nöjd med min kropp just nu, men tränar för att den ska bli liiite bättre och för att jag mår fruktansvärt bra av att träna :)! Kul att du frågade :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0