Trött som ett as.

Hej ! Ligger i min säng , helt död känns de som. Har sån grym träningsvärk överallt med från igår .. Har träningsvärk i knävecket? Hahaha helt sjukt :p imorgon är de skola igen , suck ! Är skoltrött nu kan jag lugnt säga ! Orkar inte plugga mer ! Vi har verkligen grymt mycket plugg och jag har typ ångest över de.. Gårdagen va rolig ! Jag o Moa stack till Robin , min granne o chillkrökade lite med några personer till :) de va väldigt trevligt , sen stack vi till Emil en sväng för Robin o dom skulle åka iväg en sväng med nån men sen kom vi tillbaka o festade lite till haha. Kom hem vid 4- halv 5 på morgonen så man är ju GANSKA seg idag .. Har varit helt död hela dagen haha, ska lägga mig nu så jag är utvilad tills imorgon :) pusshej sålänge :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0