Vårkänslor

Hej! Kom bara o tänka på vilka jäkla vårkänslor man fick idag alltså ! Vaknade vid 7 o solen lyste o fan va glad man blev :) åkte in på mitt kära ivä , tog kvart över 11 bussen hem o åkte hem o åt och sen åkte jag till praktiken :) va där till 9 och ja nu ligger jag här o ska snart sova för jag ska upp vid 6 imorgon :/ jobbar dock bara till 1 , sen ska jag hem o duscha o sen ska jag o familjen åka in o käka lite o sen ska vi kolla på hockey :) de ska bli väldigt roligt :) har väldigt mycket träningsvärk i magen idag för jag körde alla sorters magövningar igår innan jag skulle duscha så jag känner av de idag , gutt !
Nu ska jag krypa ner o sova , pusshej !
Bilden är tagen från imorse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0