Karpathos Del 1.

Hej ! Nu tänkte jag lägga upp en bildbomb från Karpathos. Jag kommer att lägga upp bilderna som jag tog med min systemkamera nu och senare lägger jag upp de andra bilderna från mobilen. Så krabbig är jag haha ;) 

 Greksallad. 

 
Dålig bild men detta va hotellet, riktigt nöjd ! Nyrenoverad lägenhet o så ju :) ! 
Sjukt god jävla gyrostallrik...

Utsikten från balkongen, den var ganska stor så tog bilder från båda hållen. 
 
Svärdfisk. 
Poolen. 
Johans crepes, det var massa frukt i den. 

Min crepes så klart haha onyttig som vanligt hahaha , banan o choklad ;)! 
 
En dag skulle vi ut o gå o kolla på lite saker o så kom vi till en kyrka o en kyrkogård, så otroligt fina kyrkogårdar har dom , helt sjukt ! De ligger oftast vid havet som ni ser på bilden. 
Hela gänget, mamma, pappa, johan , min moster och hennes man. 

Min moster och hennes man har varit på den här grekiska ön innan men inte på samma ställe som vi bodde på , vi bodde nästan precis inne i stan medans dom bodde lite längre bort från stan. Så vi skulle gå och kolla vart dom hade bott o så. Haha det blev så att vi gick ca 2 mil den dagen hahaha ;) 
 
 
Här var vi på en annan vandringsutflykt haha , vi skulle gå upp till en grotta. 

Upp dit , det såg så enkelt ut på håll men när vi kom närmre så var de inte så enkelt längre haha så vi kom aldrig upp dit men ja hahaha ;) 
Fin utsikt iallafall ;) 
 
 
Drickapause påväg hem på en mysig bar. 
Stranden 

 
Sista kvällen. 

Påväg hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0