Karpathos Del 2

Nu kommer bilderna från mobilen.

På morgonen 
Hahaha lite chockad blev man när man såg vad som stod längst ner på pastamenyn hahaha ;) tog dock inte det ;) 
Frulle 
Poolhäng.




Vid hamnen.




Spagetti carbonara 
Specialsallad som jag tog vid lunchen nån gång ibland.


Stan.



Många rååååsa blommor haha ;) 
Sjukt många trappor va de i stan o långa o branta va dom också. 



Outfit 

Hahaha på en restaurang fick man shot till efterrätt haha ;) 
Tonfisksallad 


Outfit.
Pastitsio 





Träning ungefär varje dag , antingen sprang pappa o jag en runda eller så gick jag en pw , tror ni att svetten rann eller ??? JA ! Särskilt när vi körde idioten i en superbrant backe , men jag älskar de ;)! 

Outfit 



Det ser otroligt mulet ut bakom där uppe vid bergen men det var oftast moln uppe vid bergen som vi aldrig märkte av för dom stannade där uppe.







Mumma

Shit bikinibilder ;o!! 

Haha när jag sprang en runda en dag så kom de små söta getter o ville vara med när jag stannade för att göra lite övningar hahaha ;) 


Käkade frozen yoghurt , skitgott!!
Haha så jävla skön katt!




Detta va när vi va ute o gick , då kom vi till en kyrka .


Stranden 



Gyrosplatta 
Många matbilder men jaja ;) 

Detta får avsluta bildbomben ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0