Trevliga dagar

Hej ! Vill bara tacka Moa för att hon ville va hos mig medans jag va hemma själv. Mamma , pappa o Johan är i Norrland. Jag har inte varit med för att jag jobbade men hade gärna velat hänga med dit upp o njuta av lugnet men men :)! Har haft ett par supertrevliga dagar med min Moa :D 💕 vi har varit i stan o käkat, shoppat, grillat, nattbadat o massa annat mys ;)<3 Lisa va hos oss i måndags , mycket trevligt och Johanna hängde med till stan o hem till mig en stund efter vi hade varit i stan , mycket trevligt :)! Idag blir de jobb , 15.20 till 21.15 :) 
Imorgon jobb mellan 06.55 - 15.20 sen ska jag till Erik ;* vi ska mysa, träna osv :) nä nu ska jag äta nått innan jag ska till jobbet, pusshej !



Fetaste jävla gräshopparen på cykeln när vi skulle nattbada ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0