Trött i kroppen.

Hej ! Skoldagen gick bra , förutom att man steg upp vid 6 och fick reda på vid 7 att första lektionen va inställd så de va bara att gå o lägga sig igen ... Tog 10 bussen, hade prov som gick sådär o sen vård . Kom hem o käkade o sen la jag mig i sängen o sov typ 2 timmar hahaha, så jävla skönt ;)! Efter de så stack pappa o jag till gymmet. Älskar att köra allt man pallar när man inte varit där på länge , i slutet ligger man på golvet o gnyr o är spyfärdig typ hahaha, älskar de verkligen ! Då känner man att man har gjort något bra :) börjar dock få lite ont i halsen o känner mig lite konstig , hoppas inte de är nått allvarligt :) på onsdag ska jag stanna kvar i stan o käka med bästaste Moa :D o på fredag ska vi upp till kosta o fira Johanna som fyller 18 i april , men tar firandet nu :) så vi tjejer ska dit o fira henne ! 
På söndag ska jag ÄNTLIGEN till Ullared !! Så jävla kul !! , nä nu ska jag fan sova , pusshej ! 
Flexbild, inte så mycket att visa men det ska bli mer !!:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0