Flög av som en vante.

Hej! 
Sitter just nu o äter. Ridningen gick väl bra ända tills vi skulle börja galoppera o min häst hade MYCKET energi. Blev livrädd för en sak och bockade av mig... O så flög jag av som en vante , en halvmeter från ett träd på en av de största hästarna ... Kuuul haha men de hände inget så jag är oskadd men rädd blir man ju såklart ;) 
Imorgon är en kortisdag, har sovmorgon sen åker vi in o har 1 lektion sen slutar jag. Då ska jag hem , sätta mig i solen o plugga satan haha :) ska skriva lite på min novell som jag har i skrivande , sen läsa lite deligationspapper o sen läsa lite till svenskaprovet som är på onsdag nästa vecka. Vid 6 imorgon blir de tabata. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0