Sova snart.

Hallå! 
Ligger just nu o glor på tv. Tänkte läsa lite ur min svenskabok och även läsa igenom psykiatrin en gång , hinner typ inte de i helgen. Imorgon har jag sovmorgon o sen skola då. Efter skolan så hoppar jag av i Hovmantorp för att fixa mitt hår( slinga o klippa topparna) efter de går jag till finaste Erik <3 mamma hämtar oss sen o vi ska sova här. På fredag går vi till halv 4 o efter skolan ska jag , Moa och Hillevi hem till Jossan där vi ska sova till lördag , de ska bli riktigt roligt att umgås med tjejerna på fredag :)<3! 
På lördag sticker jag till Emmaboda där jag ska på strippen med Erik o sen ska vi sova hos hans pappa :)<3 strippen är en "bilträff" typ om jag fattar de rätt haha ;) 
Ridningen ikväll gick bra o jag körde på lite färggladare ridkläder idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0