Helgen och kommande vecka

Hej ! 
Helgen har varit supermysig! Har varit med Erik, vi har varit hos hans pappa i lindås och bara slappat hela helgen, förutom att vi tränade i fredags och lördags. Sen har vi bara myst hela helgen. 
Imorse åkte jag in till Växjö för att ha ivä vid 9, vi cyklade runt sjön typ. Så nu behöver jag inte komma på två gånger minst, vilket känns skönt! Ska strax upp till sporthallen för lite tabata, härligt ! 
Imorgon är jag ledig vilket betyder SOVA! På kvällen ska jag och Moa ha körkortskurs i två timmar. Drygt men måste göras. Och nått som är helt sjukt är att min Bästavän Moa fyller 18 på fredag. Helt galet ! Ska till henne lite på fredag och sen ska jag kidnappa henne på lördag , hehe ;) nu måste jag byta om , pusshej ;)
Eriks och min mat i lördags. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0