Presenter

Jag vill tacka alla som gav mig de fina presenterna , tack så mycket !!
Tårta 




En klänning, ett armband och en parfym fick jag av Erik , skitnöjd !
Pengar av min moster , presentkort på m hårstudio och ett kit från body shop av kosta tjejerna , öronhänge och armband av Hillevi , lyktor av mamma o pappa ( de jag fick av dom va att dom betalade teorilektioner osv) 

Kort från kosta tjejerna ;) 

Vin från Maja och Victor , tack !


Pengar från Eriks mormor o morfar, pengar från grannarna o kort från Moa och även presentkort på old sailor tattoo , åh så nöjd tack !

Tavla från Moa :) 

En liten present från mina handledare haha :) 
Jag fick även en present från Maggan o Frida med men tar kort på den senare :) 

Plankan som vi käkade igår :)
Jag fick även dricka och blommor av Amelia och Emil igår , men drack upp drickan igår hehe så har ej kort på de men de va uppskattat tack !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0