Sista timmarna

Hej ! 
Nu är de bara några ynka timmar kvar tills jag blir 18, spännande ! 
Jobb från 7-4 imorgon dock .. Men på kvällen kommer Moa och Erik o vi ska äta lite här, mys! 
På fredag kommer de några vänner till mig o vi ska äta, ha de trevligt o sen ska några av oss gå ut så de blir säkert niiiice! Idag har jag varit ledig, sov ut hos Erik, åkte hem, åt , sov i typ 2 timmar o sen åkte jag till Moa och vi pluggade körkort. De kändes väldigt bra , vi gjorde ett test o fick 52 på de !! Första gången utan att knappt ha pluggat nått! De kändes underbart ;) 
Såhär dags nästa vecka är Moa , jag o Johanna i London , tagga! 
Nä nu ska jag vila ögonen. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0