Ny vecka, nya tag!

Hej ! 
Kom nyss hem från gymmet, älskar att träna typ klockan 8 på söndagar för de är nästan inget folk o de är så skönt! För alla maskiner o hantlar är lediga haha ;) 
Körde axlar idag så hoppas man känner av de imorgon ! 
Ska in till mitt ivä imorgon o ha lite redovisning på en uppgift som vi har haft :) sen ska jag tillbaka till praktiken igen , är redan inne på 4:e veckan ;o de är helt sjukt va fort de har gått ! 
Ganska kort vecka för på torsdag är det Valborg och på fredag är man också ledig. Valborg tänkte jag fira hos en kompis som heter Frans tillsammans med Erik och ett par vänner till tror jag, som det ser ut just nu iallafall. Valborg tycker jag inte är nått sådär jättestort att fira haha men men :) 
På onsdag ska jag va med Moa o vi ska plugga de där satans gymnasiearbetet , fyfan låt de vara över snart !!! 
Yes nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0