Dålig träning idag.

Hej ! 
Träningen idag gick väl sådär .. Va inte alls taggad o vet inte varför. Tränade rätt så tidigt idag och är mer taggad när jag tränar sent, konstigt. Det blev iallafall ett bröstpass på 1 timme så hoppas att de känns lite imorgon. Jag hoppas även att mitt paket kommer imorgon för imorgon är de ben/ rumpa som står på schemat :D! När jag kom hem så tog jag mig lite gröt och vet ni vad ??? Jag hittade en mixare så jag kunde göra en smoothie !! Lyckan är enorm !! Hahaha skräll , sen duschade jag och sen gjorde jag ett körkortsprov. Nu ska jag kolla på en skräckis, orphan. Hoppas den är bra, dock ska jag kolla ensam vilket är sådär hahaha ;) jaja , pusshej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0