Helt slut

Hallå! 
Sitter just nu vid matbordet o har tryckt ner gröt och en banan, proppmätt! Smuttar även på godaste drickan .. Mina aminosyror !!! Så jääävla gott va de helt sjukt och jag blev riktigt taggad utav dom , inte sådär slö som jag brukar bli så dom funkar strålande hittills och så satans goda , har smaken watermelon Madness. Hämtade ut paketet på Ica efter skolan , kom hem , pluggade lite sen käkade jag lite kyckling, ris och sallad. Sen pluggade jag lite till och vid 8 gick jag upp och körde ett ben/rumppass som gick väldigt bra :)! Nu ska jag duscha tänkte jag mig sen ska jag packa lite för ska sova hos Erik imorgon så hoppar av där direkt efter skolan. Sen ska jag sova när jag har packat , kanske läsa igenom historian en gång men de är bara kanske ;) tjingeling!


Har börjat med att stretcha och tänja mina vigheter efter varje benpass hahaha ;) 

Mumma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0