J*vla handled , ge dig!

Hatinlägg
Är så fruktansvärt arg på min handled som ballar ur var och varannan dag, kan inte röra den, inte göra nått , inte lyfta nått utan att de gör ont !!! Har vilat från gymmet i 3 dagar nu och de har inte blivit bättre och ville verkligen träna så jag åkte upp dit och körde ett bicepspass som gick skit piss och blä!!! 
Fick dra ner på vikterna för de kändes som sagt i handleden och kunde inte alls göra många övningar förrens jag gav upp, rööööv!!!! 
Fått ta en alvedon för smärtan verkar inte ge sig! 
Och sen kan de va så att jag inte känner av nått på 2-3 månader och då tänker man att de är borta men sen kommer de som ett brev på posten igen och varar i en vecka ungefär.. Snälla vafan är de ? Har redan varit hos skolsköterskan o hon har inte en aning om vad de är så får ju kontakta vårdcentralen nu snart, åh ! Hatar den så mycket :(((( 
Förövrigt är de bra med mig hahaha ;) 

Ni får en glad bild istället hahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0