Länge sen.

Hej godingar ! 
Har inte bloggat på ett tag hehe ... 
Men så kan de va när man har en del o stå i ;) 
Kan meddela att jag tog körkort igår och jag är så lycklig ! Har även varit alla <3 dag och den spenderades med älsklingen, massa god mat och mys ! 
Har även kört en del igår och idag haha , ska strax hämta Moa från jobbet och så ska vi drifta in till stan ;) 
Och träningen flyter på bra tycker jag. Har blivit lite mindre nu dom senaste dagarna för de har ju varit fullt upp med körkortet o de (a) Sportlov har vi ju med förtusan , de glömde jag säga hehe ;) får se vad de bjuder på. Ska in till stan på torsdag med tjejerna och käka god mat! Och i helgen ska vi fira Erik hos hans pappa , han fyller ju år nästa vecka :)! 
Nä nu ska jag köra , pusshej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0