Taggad för skola ? Nej

Hej! 
Söndagsångesten har absolut smygit sig på.. Lovet har gått såååå fort och det är verkligen sjukt. 
Har haft körkort i 1 vecka imorgon vilket också är sjukt ! Jag letar förfullt efter en liten bil till mig , är inne på en liten golf :) vad har jag gjort idag då? Jo vi har varit och firat Erik hos hans pappa i Emmaboda. Vi käkade massa god mat och hade det trevligt. Kom hem vid kvart i 9 ungefär. Satte mig och läste igenom de som jag ska ha prov i på tisdag, så kul :)!!! Eller inte .. 
Jaja de får gå som de går, har tappat plugghumöret för läääänge sen kan jag säga. Orkar verkligen inte längre haha (a) Aja ska strax sova, har sovmorgon imon för vi har inget ivä. 
Pusshej ;)! 

Ja men visst , varför inte va här nu? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0