Äntligen i sängen igen

Hej ! 
Äntligen är de kväll igen så man får sova hahaha ;) så känner jag varje dag när jag vaknar , slutar skolan o ja hela tiden. 
Skoldagen gick relativt snabbt, hade 1 prov i religion , vet ej hur de gick.. Inte de roligaste ämnet direkt ;) tog 13.35 bussen hem, kom hem, la mig i sängen o somnade haha ;) vaknade och steg upp och åt. Sen pluggade jag lite körkort. Efter de begav jag mig till farmor för o prata lite. Sen gick jag upp till gymmet efter typ 1 timme. Där köttades mage, fyfan ! Kommer va halvdöd imorgon känner jag redan nu .. Men de är de jag vill så ska inte klaga :D ! Kom hem, åt 2 ägg+ proteindrink, sen duschen o nu ligger jag i sängen. Ska kolla på djurskyddarna hehe , så jäkla bra ! Missade de innan så får kolla på de nu. Ha de så bra! Imorgon är de fredag , uuuunderbart!

Gammal bilda jävel ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0