Halkbanan

Hej ! 
Halkbanan igår gick bra och de va så himla roligt !! Orkar inte förklara allt vi gjorde men , sladdade som fan , gjorde hårda inbromsningar och så, riktigt skoj! Har en körlektion på fredag , det börjar närma sig slutet nu känner jag :D! 
Åkte hem till Erik igår och sov där tills idag och skoldagen va som vanligt , hände inget överdrivet roligt. Imorgon är nog den chillaste dagen någonsin haha, börjar vid 10 över 2 för vi har sovmorgon egentligen sen har vi psykiatri men den är inställd och sen har typ 90 % av klassen prov på specialpedagogiken så då är man ledig ifrån den , vår lärare hann inte med alla imorgon så jag, Moa och 2 till är på torsdag. Så har bara akutsjukvård imorgon och de är ändå rätt viktigt , vi går igenom typ viktiga saker där. Iallafall haha , ikväll har jag varit och tränat lite triceps och rumpa, fan va folk de va där ikväll. Allt va typ upptaget men den gick en hel del så de blev lättare att göra saker haha. Gick hem , duschade och sen gjorde jag ett körkortsprov och de gick väldigt bra faktiskt, ska göra ett till imorgon. Nä nu ska jag göra nått annat , pusshej !

Haha en övning vi gjorde igår , man skulle klättra ur bilen när den va uppochner. 

Trääääna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0