Kalas för Iva!

Hej ! 
Igår va vi som sagt på kalas hos Iva, det var trevligt ! Jag och Moa åkte till Johanna vid 6 tiden och fixade lite grejer innan och så. Vid klockan 7 så åkte vi till Iva och efter de så trillade alla gäster in. Vi käkade och umgicks, mycket trevligt!  Vid klockan 2 på natten gick strömmen så där satt vi med massa ljus tända men sen kom den tillbaka efter en halvtimme eller så. Vid 4 tiden så gick vi och la oss. Vaknade runt halv 10 idag , käkade frulle och sen åkte Moa och jag hem vid halv 12 tiden. Jag gick direkt upp och la mig o sov, vid 2 kom min halvsyster och hennes familj och åt middag här. Vid 5 åkte dom hem och jag gick upp till gymmet, gick 20 min på bandet sen körde jag ett bröstpass och avslutade med att springa 10 min på bandet, svettig som jag va så gick jag hem och duschade och nu ska jag plugga lite inför 2 prov som kommer i veckan. Imorgon ska Moa och jag på halkbanan , lite nervöst men körkortet känns nära nu på nått vis .. :D ! Pusshej !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0