Ler sällan när de är måndag

Hej ! 
Började denna tråkiga måndag med lite ivä, lyssnade på en kille som har hand om meditation o yoga, fick testa på lite meditation. Haha jag som har så jävla svårt för att slappna av o inte tänka på nått , de gick ju sådär... 
Efter de hade vi lunch o sen akutsjukvård, pluggade till provet vi har imorgon sen fick vi sluta. Åkte till mormor direkt efter skolan o blev gödd som vanligt, semla, macka, bulle o hela köret.. Dom tror verkligen att man aldrig får mat nånannanstans hahaha ;) sen åkte jag med pappa hem när han slutade för de va så jävla dåligt väder hehe.. Åkte hem o pluggade lite till o nu orkar jag inte plugga mer. Ska ta mig en dusch tänkte jag , saknar gymmet nått så otroligt mycket ... Ska helst inte träna när man har gaddat sig man ska vänta typ 1 vecka annars kan tattoon bli cp, den måste läka till sig lite innan. Jaja , nu ska jag dra ! Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0