På tal om min träning.

Ja , jag har ju köpt gymkort som ni vet och försöker vara där så mycket jag bara kan för jag älskar verkligen det. Träning är något som jag verkligen brinner för och tycker är riktigt roligt ! Nu kan jag dock inte träna så mycket som jag vill för tatueringen och man ska helst vänta med träning tills den har läkt annars kan den bli kaossss, o de vill jag ju inte haha ;) men när den har läkt ska jag ta tag i de igen. Innan jag gjorde tatueringen va jag på gymmet mån- fre och vilade på helgen oftast. Jag försöker även att äta lite nyttigare nu, de tycker jag är de jobbigaste av de hela. Jag tycker ju väldigt mycket om "skräpmat" men de får jag dra ner på om träningen ska ge resultat och jag har börjat göra de och de går faktiskt riktigt bra ! Jag försöker att äta godis på helger o så isåfall. Nån dag måste man belöna sig tycker jag. Jag försöker äta kyckling , broccoli, ägg, havregrynsgröt, fisk osv o de går mycket bra :)! 
På gymmet är jag i min egna värld och kämpar så svetten rinner. De är som meditation för mig hahaha ;) jag vill bli lite bitigare, Asså lite mer muskler och bygga på lite röv , armar , axlar osv. Men jag vill absolut inte bli nått muskelmonster hahaha ;) men lite muskler tycker jag om och de är roligt att träna. Så jag tränar inte för att gå ner i vikt utan jag tränar för att gå upp i vikt kan man säga haha ;) få lite mer muskler Asså. Jag kör dock cardio ibland men de är för att forma till osv. Nä men träning är verkligen underbart i mina ögon haha ;) hur peppar jag mig? Jag följer massa fitnessmänniskor på insta tex och har ett mål i huvudet som jag vill nå. Jag kör mitt egna race ! 




Jag har inte min drömkropp än men jag ska nå den en dag, motivationen är på topp!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0