Smörjer

Hej! 
Ligger just nu i sängen och smörjer in tattoooon. Den börjar läka riktigt fint nu faktiskt! 
Igår hoppade jag av hos Erik , vi bestämde oss ganska spontant för att åka in och kolla på bio på kvällen, taken 3 , så grymt jävla fucking bra film ! Rekommenderar jag verkligen verkligen verkligen ;) efter de tog vi bussen hem och tittade lite på tv o sen somnade vi. Vaknade vid kvart över 11 idag, mamma o familjen kom vid 12 och hämtade mig. Sen åkte vi till stan , skulle handla Eriks födelsedagspresent men sen blev jag så osäker , ska köpa ett armband och han vet om de så jag ville att armbandet skulle passa bra o hon i affären hade ett med 20 cm o ett med 19 cm, o de skiljde typ 200kr o sen va de krabb om man skulle behöva ändra o så. Så ska ner med han till stan på tisdag o fixa de. Sen åkte vi hem o nu ligger jag som sagt i sängen och väntar på att Moa ska komma. Vi ska nämligen sova över inatt, myspys !! Hittade en tröja på hm förresten :)!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0