Spännande.

Hej ! 
Klickade hem lite aminosyror innan.. Så jäkla spännande för jag har aldrig testat det innan och jag har hört av riktigt många att det är sjukt bra så de ska bli kul att testa! Man tar en skopa och blandar med vatten , sen tar man de under träning och efter träning . 
De ska göra att du återhämtar dig snabbt, ge bättre muskelvolym, bättre pump och du kommer bli mer taggad! De bästa av allt är att de inte är nått koffein i de ;) ! Så detta ska komma nästa vecka nån gång. Det va även rea nu så passade på. Har även funderat på att skaffa hem en typ smoothiemixer, vill så gärna ha en :)! 

Så här är den ;) 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej! Tänkte bara fråga vad du tar för olika kosttillskott (om du gör de, mer än de du beställde nu)? Jag har precis börjat träna (dock går jag mest på olika pass bara) 3-4 gånger i veckan, vill ju dels ta bort fettet och bygga muskler. Så tänkte kolla om du har något att rekommendera? :)

Svar: Hej ! Jag har precis börjat att träna på allvar , alltså styrketräning. Så jag är lite ny i den världen haha men för tillfället så dricker jag ett proteinpulver, WNT Female heter de. Jag tycker att de funkar riktigt bra , annars tar jag inget annat kosttillskott för tillfället! Duktigt , kämpa på och tack för att du frågade :)!
Malin Nylander

2015-02-01 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0