Tisdag

Hej ! 
Ligger just nu i sängen o de är så jävla skönt efter en lång dag. 
Skolan gick väl rätt så fort, hade prov o de kändes väl helt okej hoppas jag ;) efter skolan så gick jag och Erik till en affär för att beställa ett armband , med gravyr till hans födelsedag. Han måste följa med o prova de så de är rätt storlek o så hehe ;) De är som mitt armband som jag fick utav han men en killversion utav de då haha. De va färdigt redan imorgon så ska hämta det vid 4 tiden , slutar 4 så får gå förbi där o hämta det och sen ta bussen hem. 
Kunde inte hålla mig borta från gymmet längre så jag drog upp och körde ett tungt benpass så lär ha träningsvärk i vader, lår och rumpa imorgon. Gutt!! De va inga problem med tatueringen så de va ju skönt. Efter träningen kokte jag två ägg , tog en proteinshake och en apelsin, mums :)! 
Nu ska jag läsa igenom religionen en gång , har nämligen prov i de på torsdag ... 
Pusshej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0