Träning är terapi.

Hej gobitar ! 
Ligger just nu i min säng och lyssnar på regnet, har precis kommit hem från gymmet och regnet bara öööser ner ute!! Körde iallafall mage och rygg ikväll , nästan helt ensam på gymet och de är grymt skönt! Man är i sin egna lilla värld när man tränar och har musik i öronen! De är riktigt härligt för man tänker inte på nått annat än träning. De är riktigt skönt ! 
Stannade kvar efter skolan idag för att handla en foundation, deo,träningskläder och en present till Eriks mamma som vi ska fira lite på lördag. Erik följde med en runda på stan , jag gick även in till tatuerarstudion där jag ska tatuera mig för att kolla hur de låg till med tider och så, ska grunna lite och gå dit på måndag och boka en tid, spännande ;) 
Imorgon har vi körlektion och nu ska jag duscha !!pusshej !


Köpte ett par härliga träningsbrallor innan på Gina.


Ett träningslinne, en foundation och en deo från hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0