Inte mycket kvar.

Hej ! 
Har inte uppdaterat på ett tag hehe men det har varit rätt mycket att göra på senaste tycker jag, handla studentpresenter, skattjakt, pubrunda mm... 
Pubrundan ... Så himla rolig ! Vill bara göra om det alla dagar i veckan haha :D! Vi började då hemma hos Madde med lite fix och förfest. Vi gick sen vidare ner mot stan , sjöng och hade oss haha ;) Började på grace där vi åt och minglade typ haha ;) sen gick vi vidare mot harmoni där vi dansade ännu mer och hade det trevligt ! Sen gick hela teknikum vidare mot stars n stripes där vi drack lite och snackade med lite vänner o så. Sen stack vi vidare mot sports där vi ... Ja typ satt och snackade o drack. Pubrundan avslutades på grace igen där man verkligen dansade ihjäl sig, riktigt roligt ! Sen stack jag, Amanda , Moa och saga och åt. Efter ett tag kom Erik och hämtade mig för jag skulle sova där o sagas pappa hämtade Amanda, saga o Moa. Jäkligt bra kväll!
Skattjakten hade vi idag då och den va också riktigt jäkla bra ! Trodde inte klassen va så crazy som den faktiskt va , badade i fontän, slickade på toasits, hällde diskmedel i fontän, badade nakna i växjösjön .. Ja herregud ! Hade jag också gärna kunnat göra om flera gånger haha ;)! 
Ingen mer skola nu på hela veckan , så skönt! Ska jobba imorgon, onsdag och torsdag men inte så länge på torsdag för det är ju balen då, ser jag fram emot! 
Nä nu ska jag sova , skriver mer nån annan dag, pusshej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0