Knegar på

Hej!
Just nu ligger jag i sängen och ska försöka sova snart för jag ska nämligen upp o jobba imorgon , börjar vid 7. 
Veckan består utav jobb o jobb o jobb.  Haha men jag trivs så förbannat bra på jobbet så de ska bara bli kul! 
Vad ska jag mer skriva ?? Hmm..
Jag och Moa har bokat lite saker som ska ske framöver , spännande ;) kommer med mer info om de en annan dag tror jag. Inte så länge kvar heller tills jag och familjer drar till Rhodos, ska bli så skönt för jag är så förbannat trött på de här äckelvädret som är här ... Regnar dag ut och dag in .. Har varit högst 2 dagar utan regn sen skolan slutade för snart 2 veckor sen .. Åh!
Nä nu ska jag sova , pusshej ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0