Mycket på gång.

Hejsan hoppsan !!
Har varit lite dålig på att uppdatera och det ber jag verkligen om ursäkt för men det har varit rätt mycket att göra nu senaste tiden.. 
I torsdags var det bal och de va så himla roligt ! Började att fixa mig vid typ 1-2 tiden , Moa hjälpte mig som tur va ;* 
Va klar runt 4 tiden och så körde Moa hem .. Hon har förresten tagit körkort nu !! Så himla duktig och grattis igen ;*!
Sen vid 20 över 4 så kom Tommy och Erik o hämtade mig. Vi körde till hovet o hämtade upp Frans sen körde vi till Växjö. Gick till linneparken där det va fullt med folk. Vi fotograferade en hel del eftersom många i släkten va där o så :) vid 6 tiden så gick vi mot PM där vi avslutade kvällen med god mat o de va väldigt trevligt :)! Vid halv 1 tiden gick jag och Erik för mamma väntade på oss o hon körde hem oss till Erik. Så de va en mycket lyckad kväll !!
Har bara tagit de lugnt nu i helgen , solat lite eftersom det har varit rätt så bra väder :) idag va jag o tränade, inte alls pepp på de eftersom jag va så sjukt jävla trött och jag vet inte varför jag var de ;o så jag va helt borta när jag kom hem .. Körde ben men med fokus på gumpen ;) 
Veckan som kommer lär bli helt crazy kul !! På tisdag ska jag och Moa till Lisas studentmottagning , på onsdag tar jag studenten!!!!! På torsdag tar Måååånga studenten hahaha ;) ska se hur många man hinner med :) men de är ju Iva , Johanna, Ebba, Maja, Tommy , Frans .. Ja de är rätt många den dagen hahaha ;) 
Nä nu ska jag käka nått, pusshej !


















Världens bildbomb hahah ;)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0