Student 2015

Hej ! 
Förlåt för att jag inte har skrivit men det har helt enkelt bara inte blivit så. 
För exakt en vecka sen så tog jag studenten och de va en sån otrolig känsla ... 
Vi började dagen hos en klasskompis med lite champagnefrukost sen bar det av mot skolan för lite fotografering. Vid 12 tiden så gick vi in i matsalen och hade vår sista middag, de va faktiskt gott ! 
Vid halv 2 så började utåket, vi har ju inte Utspring utan vi åker ut från en kana. Efter de så gick Moa och jag till Stortorget och hoppade i min systers mustang som vi åkte runt i till typ halv 4. De va så roligt ! jag och Moa åkte inget flak eftersom att vi hellre kände för att åka i en mustang. Vid halv 5 tiden så va vi hemma efter en och annan raggarrunda i Lessebo. Gästerna kom, vi åt och hade trevligt ! 
Vid 10 tiden så åkte jag, Amanda , Moa och saga till stan för att festa på grace. Vi va hemma vid halv 3 tiden tror jag .. Hahaha vet faktiskt inte ;) 
På torsdagen tog både Maja, Iva, Ebba, Johanna, Frans , Tommy ... Ja o många fler ! Men hann med rätt så många utav dom ändå. På fredagen så va stora slutfesten o de va riktigt roligt ! Men nu är de över och det känns helt sjukt.. Vill bara göra om de ..
Idag regnar de så de va tur att man inte tog studenten idag.. Har jobbat idag 7-17 o de gick bra! Själva sommarschemat börjar på fredag, alltså på midsommar o så jobbar jag hela helgen. 
Vad fick jag för studentpresenter då? 
• Pengar och presentkort 
• Smycken 
• Smyckeshållare
• Godis o blommor 
• Prydnadssaker 
• En fin plunta
• Alkohol 
• Ett par träningsbyxor som jag läääänge har tänkt att köpa.
• Olika sorters glas 
MED MERA ! 
O jag är så nöjd med allt ! Tack så mycket ;* 
Nä nu ska jag vila mig lite, pusshej !






















Johanna !!

Ebba !! 

Iva !! 
Ja de va väl typ allt haha , blev rätt så många bilder haha , jaja de får vi leva med ! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0