10 maj

För exakt 1 år sen blev världens bästa kille min, min Erik<3! Har haft så fruktansvärt roligt med han och han är verkligen en killversion av mig känns de som. Jag vågar vara mig själv med honom och han får mig att känna mig fin <3 Erik du är verkligen helt underbar och ord kan inte beskriva mina känslor för dig <3 1 år har gått så fort men det är väl en positiv sak? Jag ser fram emot fler fantastiska år tillsammans med dig för du är verkligen nått jag behöver <3 Jag ville verkligen inte ha ett förhållande innan vi blev tillsammans men när jag träffade dig för första gången då fick du verkligen mig att ändra mig för jag föll pladask för dig och du kändes så rätt <3 
Jag älskar dig nu och för alltid Erik <3! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0