Bra helg!

Hej alla coola kidzzz!!
Vill börjar med att säga att jag har haft en sån underbar helg :D i fredags så hämtade jag Erik, vi åkte hem hit och åt lite. Sen gick vi upp på rummet ett tag och gick sedan ner för att åka en runda. Vi körde en liten skogsrunda men fick ändå se 6 älgar tror jag de va o typ 10 rådjur haha ;) 
Sen åkte vi hem o sov för på lördagsmorgonen skulle vi upp tidigt, typ vid kvart i 6 ... 
Åkte runt kvart i 7 till Kolmården och va framme vid typ halv 11 ungefär. Vi gick på Kolmården till 5 och kollade på alla djuren o lite uppvisningar som tex delfinerna o så :) de va riktigt mysigt! Och bra väder hade vi med ;) 
Sen körde vi för att hitta hotellet vilket vi tillslut gjorde i Norrköping då :)! Mycket fint och mysigt hotell. Vi duschade av oss och fixade till oss lite sen gick vi ut och åt på en Thai restaurang, sjukt god mat där ! Sen gick vi och köpte lite godis på hemmakväll ;) sen stack vi tillbaka till hotellet, åt godis, kollade lite på hockeyn sen va vi så fruktansvärt trötta så vi slocknade typ direkt , med lampor o allt tänt hahaha ;) herregud .. Jaja vaknade runt 9 idag och gick ner för att käka frukost. När vi va klara där så gick vi upp och la oss lite i sängen igen. Vid 12 tiden så checkade vi ut och körde mot ett köpcentrum som heter Ingelsta nånting haha ;) gick runt där inne lite och sen käkade vi och började sedan hemresan. När vi äntligen kom hem till Lessebo igen så körde jag hem Erik och sen körde jag hem, genast då blev de tomt haha .. 
När jag kom hem så va jag sjukt trött men tog en banan o blev skiiit pigg så jag stack upp och tränade axlar hahaha ;) värsta rycket .. Nu är jag äntligen hemma och ska duscha sen ska jag nog krypa ner i sängen för tyvärr så är de ju skola imorgon igen .. Fyyyy! Men inte alls länge kvar nu vilket är riktigt skönt ! 
Går bara 3 dagar denna veckan eftersom det är lovdagar torsdag och fredag. Har ivä imorgon på morgonen vid 9 , då ska vi köra ett crossfit pass.. Wiiihu klockan 9 på morgonen o hinner knappt duscha efter, fräscht ! 
Nä nu ska jag duscha iallafall, pusshej!















Bästa helgen på länge ! Tyvärr inga bilder från hotellet insåg jag nu (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0