Helgens planer

Hej godingar ! 
Just nu ligger jag i sängen och är så jävla trött haha , ovanligt ;) 
Kom hem runt 4 från praktiken idag , bytte om och åkte upp till mitt andra hem, gymmet haha ;) 
Där dammade jag av ett ryggpass , vilket var mycket skönt! Kämpade väl i 1 timme o 30 min. Efter de gick jag upp till tabatan som började vid 6, där kördes ett mördarpass haha ;) Älskar verkligen att få ta ut mig helt totalt , så imorgon hoppas jag på träningsvärk (aaa) 
Slutar vid 4 imorgon och efter praktiken ska jag hämta Erik i hovet. Vi ska hem till mig, käka lite o mysa. På lördag så beger vi oss till Norrköping/ Kolmården och de ska bli så kul !!! Först ska vi gå på Kolmården hela dagen, åka linbana bland djuren, kolla på delfinshow och massa annat kul... Seeeen så har vi bokat hotell i Norrköping på ett scandic hotell som kostade ca 500kr per person så de va värsta billigt o de är ju ett fräscht hotell så de kändes bra! Vi skulle ju bara åka dit över dagen först men sen ångrade vi oss o så hittade jag de hotellet. Hotellet har även en jacuzzi på taket som vi ska bada i om de inte är massa andra människor där hehe.. Sen på lördagskvällen så ska vi gå ut och äta nånstans. Och på söndag morgon ska vi käka hotellfrukost (aaaa) och shoppa lite vill jag , kanske inte Erik men en liten stund haha ;) och på söndag är de ju vår 1 års dag , IIIIH!!! Så denna helgen ser jag fram emot ! 
Sen på måndag börjar skolan dock .. Jaja sånt är livet ! Ha de så bra nu så hörs vi. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0