Ingen söndagsångest.

Hej ! 
För första gången på länge så lider jag inte utav nån söndagsångest !! Jag bara njuter av livet för tillfället och är allmänt glad haha ;) 
Igår var jag och Erik hos Eriks pappa för han fyllde år igår så vi grillade där o så :) mycelet trevligt ! Sen åkte Erik och jag hem till han där vi också sov då. Hämtade dock min bil innan jag körde till hovet för idag åkte jag hem runt halv 1 tiden för vid 1 skulle jag och mamma på baby shower för Amelia. Ni får söka upp vad baby shower är för nått om ni inte vet för jag orkar inte förklara men det var iallafall otroligt trevligt ! det var mycket folk o vi käkade, gjorde lite lekar , Amelia öppnade presenter och det var mycket lyckat tycker jag :)! Sen körde mamma och jag hem. Efter en stund så körde jag och mamma till skruv för att hälsa på Emelie ( min kusin) som kom hem igår från en resa på 5 månader, inte aaalls avis haha :)! Vi va där och pratade lite o så sen körde vi hem igen. Efter en stund hemma så var jag så rastlös så jag bestämde mig för att gå en runda. Blev en runda på typ 1 timme vilket var underbart skönt! Att kunna göra det istället för att plugga är så skönt. 
Imorgon är det en relativt onödig dag, ska åka in vid 8 för att ha lite betygsnack på ivä:t. Sen ska vi ha en lektion till där vi också ska ha betygsnack, jag tycker att man bara kan skicka ut betygen hahah så slipper man åka in ;) 
Nä nu ska jag nog sova tror jag, pusshej!


Bilder från baby showern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0