Jag lever

Hej !! 
Ligger just nu i sängen o ska snart sova för imorgon vankas det jobb från halv 8 till 4! 
Sen är jag ledig i 2 dagar så de är rätt skönt ;) Valborg va bra , det blev lite ändrade planer. Jag , Erik , Tommy och hans tjej Hanna grillade hemma hos Erik o hade det trevligt :)! Sen stack vi vidare till en kompis och umgicks där en del och stack sedan vidare på en fest men Erik och jag blev så jävla trötta så vi stack hem typ direkt haha :) 
Annars är de bra med mig , sista veckan på praktiken vilket känns tråkigt faktiskt eftersom att jag trivs så jäkla bra där :/ Nästa helg på söndagen så firar Erik och jag 1 helt år tillsammans , så lycklig! 
Så de ska firas på Kolmården på lördag hahaha , vi har alltid velat åka dit så då passar vi på då ;) ! 
Träningen flyter på väldigt bra vilket är skönt ! Känns som att överkroppen,benen och armarna har börjat växa liiiite :D! 
Haha flashiga bilder hahaaha;) 
Godnatt ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0