Pluggfri

Hej!
Gjorde mitt sista prov igår vilket känns helt underbart ! KANSKE, man vet ju aldrig om man blir underkänd på de o får göra om de nästa vecka men det hoppas jag verkligen inte :)! 
Har även klarat gymnasiearbetet nu i veckan så man är ju undersköterska nu då :D! De känns så fruktansvärt skönt och tänk.. Ingen söndags ångest imorgon !! Helt sjukt ! Igår efter skolan åkte Moa och jag och shoppade det sista inför balen som jag ska på den 4 juni. Sen åkte vi och käkade på 4 krogar. Vi kände att vi ville skämma bort oss lite nu när allt plugg är slut och vi har klarar gymnasiet ! 
Började dagen idag med att gå ut i solen och njuta, den tog faktiskt lite haha ;) känner mig som en riktig blekfis!! Sen gick jag in och åt lite frulle sen stack jag upp till gymet , körde ett tricepspass, kort men tungt o de är ju väldigt effektivt :)! Sen efter det så sprang jag premiärvarvet runt elljusspåret i solen. Kände att jag hellre ville springa ute än inne på bandet och vet ni? Jag sprang hela varvet utan o stanna hahahaha de trodde jag ALDRIG ! Blev helt choklad att jag orkade det med tanke på min hemska kondis. Har inte sprungit sen i höstas nån gång redigt Asså. Herregud .. Men det är så skönt att springa ute när de är så skönt väder, man får mycket mer energi då tycker jag. Sen kom jag hem och duschade. På tisdag är det pubrundan vilket jag längtar nått oerhört till!! 
 Yes , nu ska jag göra nått åt livet, pusshej !



4 krogar igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0